FairyTail

FairyTail

sobota, 24 stycznia 2015

Nominacjeeeeeee

Mam zaszczyt poinformować, że zostałam nominowana do Liebster Award przez Angelę S, dzięki kochana :*:*...Nie bd już wyjaśniać co to jest i w ogóle, bo mi się tak troszkę nie chcę ;* a oto odpowiedzi:
1.Wasze pierwsze anime?
Moje pierwsze anime to Fairy Tail :), najlepsze na świecie :*.
2. Ulubiona postać z FT?
Mmmm sporo... uwielbiam Laxusa, koffam Jellala jednakże postacią naj naj ze wszystkich jest... Erza Scarlet! ;D. Um i jeszcze zwracam uwagę na Canę :) .

3.Postać, której nie darzycie sympatią z FT?
W 10000 procent Lisanna, powinna zginąć. Chyba napisze jakiś rozdzialik z jej śmiercią...
 
4.Ulubiony opening z FT?
  Zdecydowanie: Fairy Tail ~Yakusoku no Hi~ - Chihiro Yonekura, jest najlepszy :).

5. Ulubiony ending z FT?
 Najbardziej przypadł mi do gustu: Fairy Tail Ending 11 - Glitter.

6.Czytacie mangę? Jak tak to jaką?
Aktualnie tylko Fairy Tail. Kiedyś czytałam też jakieś romansidła, ale już nie pamiętam tytułów. 
7.Najdziwniejsze anime jakie kiedykolwiek oglądaliście?
 Holy Knigh. Coś o wampirach, w którym dziewczyna biega za chłopakiem, aby ten koniecznie się z nią przespał.... (dwuodcinkowe). 

8. Ulubione animie? 
1.To chyba jasne, że na pierwszym miejscu- Fairy Tail :).
2. Kuroko no Basuke
3. Strike the Blood
4.Kaichou wa Maid-sama
5. Special a
6. Romeo i Julia 
7.Code Breaker

9.Największe marzenie?
Aby jak najwięcej osób czytało te moje marne wypociny ;).
10. Trzy tytuły anime, które z całego serca polecacie?
Polecam Fairy Tail, Kaichou wa Maid-sama oraz Code Breaker, musicie obejrzeć ;]
 
11. Czym się interesujesz?
 Biologią :), uczę się w tym kierunku... a poza tym koszykówką (chociaż jestem niskaa ), oczywiście anime *.*. W wolnym czasie czytam, całkiem dużo nawet i zmuszam do tego innych :).





A ja nominuję:
 http://barpodwrozkowymogonem.blogspot.com/
 http://gwiazdy-wojna-nalujerza.blogspot.com/

A oto pytania:
1. Ulubione anime (dowolna ilość)?
2. Masz zwierzątko? Jak tak to jakie?
3. Prawdziwe imię to....
4. Co porabiasz w wolnym czasie?
5. Najukochańsza postać z anime? Do kogo wzdychasz po nocach?
6. Najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek zrobiłaś?
7. Ulubione paringi z FT?
8. Wolna czy zajęta?
9. Co chcesz robić w przyszłości?
10. Gdzie najchętniej byś pojechała?
11. Czy chciałabyś spotkać się z innymi blogerkami?    


















2 komentarze:

  1. Ty... Nominujesz mnie ;-;
    To zaszczyt! Dziękuje! Biorę się zaczytanie twojego bloga :D
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Chcę poinformować Cię, że nominowałam twego bloga do Liebster Award. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj http://fairytailmiloscsmoczychzabujcow.blogspot.com/2015/01/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń