FairyTail

FairyTail

niedziela, 25 stycznia 2015

Nominacja cz. 2 :D

Zostałam po raz drugi nominowana do Liebster Award, przez Nevada-chan, z czego jestem niesamowicie dumna (aż łezka się w oku kręci). Dziękuję kochana :)
 Moje odpowiedzi: 
 
1. Ulubione Anime?
Oczywiście Fairy Tail :)
 
2. Kiedy zaczęłaś/eś interesować się pisanie bloga?
Mmmmm... pomysł miałam już dawno, jednakże ciągle nie miałam czasu i nie mam go
nadal, zaczęłam pisać chyba rok temu :) 
 
3. Masz rodzeństwo?
Tak mam, siostrę i dwóch braci...
 
4. Czy ktoś z twoich znajomych wie, że piszesz bloga?
mmmm raczej nie :d, słodka tajemnica ^^ 

5. Jaka postać z anime przypomina ciebie najbardziej?
Erza Scarlet ^^- groźna, niecierpliwa i nie ma, że ktoś nie chce tego co ja :D
 
6. Ulubiony przedmiot w szkole?
Biologiaaaa ^^ 
7. Ulubiona pora roku?
Lato- ciepło, ciepło i moje urodzinki :)
 
8. Najlepsze anime jakie obejrzałeś ?
Sporooo na pewno  FT, Kuroko no Basuke.
 
9. Jakie masz marzenie/a?
Żeby jak najwięcej osób czytało mój marniutki blog *.*
 
10. Jakiej muzyki słuchasz?
Rock, rock i ROCK :) 

11. Twój znak zodiaku?
Jestem panną, urodzoną w sierpniu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz