FairyTail

FairyTail

niedziela, 8 lutego 2015

Konkurs

Konkurs? Tiaaaa

A więc moi mili... blog trochę długo stoi nieruszany, aż pokrył się kurzem... no to organizuję konkursik ;3.... Polegać on będzie na napisaniu one-shota o wybranym paringu z FT. Opowiadanko nie musi być długie, ale ma zawierać happy end ^^, żadnych źle kończących się historii... :).
No i nagroda! Nagrodą będzie opublikowanie one-schota na moim blogu (oczywiście z podpisem kto go wykonał xd), oraz napisanie przeze mnie one-schota na zamówienie zwycięzcy. Ponadto zobowiązuje się odwiedzić blogi wszystkich uczestników oraz skomentować każdy rozdzialik zwycięzcy :). Zapraszam ! A no i jeszcze na prace czekam do soboty 14 lutego (ach te walenie tynków..) do godziny 19! Słać na e-mail: juvialocker123@gmail.com
Pozdrawiam! 
PS. Zgłaszać się proszę w komentarzach :) 

9 komentarzy:

  1. Chętnie napiszę ;3
    Już wysyłam! ;3
    Pozdro :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A! I mogę dodać jedną postać z Rave Master? Byłabym wdzięczna ;3 Jeśli tak ;)

      Usuń
  2. Z przyjemnością napiszę :D
    Jak coś ciekawego wymyślę to od razu prześlę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że chcecie wziąć udział :), pozdrawiam kaczuchy wy moje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciesze się :* i mam dla Ciebie wspaniałą wiadomość *.*, piszę już Twoje zamówienie ^^

      Usuń
  5. Chętnie wezmę udział! Odstresowanie dobrze mi zrobi! Lavcia, ostatnio miała[ma] bardzo ciężki tydzień. :D
    Pozdrawiam Lavana Zoro )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wena wpadnie na herbatkę to też spróbuje :D

    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń